Cellustop

Trening skupiający się na 4 partiach ciała: brzuch, uda, pośladki, tyły rąk.
Cel – praca nad 4 strefami naszego ciała, w których szczególnie lubi pojawiać się cellulit.
Co robimy na zajęciach? UJĘDRNIAMY, WZMACNIAMY, ODCHUDZAMY, UPIĘKSZAMY :).

 

Fat killer

Fat Killer to intensywny trening, podczas którego kształtujesz swoją sylwetkę jak i poprawiasz wydolność swojego organizmu. Ćwiczenia mają dużą intensywność, wzmacniają górne i dolne partie ciała. Regularne zajęcia tego typu pozwalają na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, modelowanie ciała i osiągnięcie w krótkim czasie zamierzonych efektów. Układy oraz zestawy ćwiczeń są tak skonstruowane, żeby każdy uczestnik na każdym etapie i w każdym wieku poradził sobie z ich wymiarem i wyniósł swoiste korzyści z treningu.

Indoor Cycling

Trening na rowerach stacjonarnych przy zastosowaniu różnorodnych technik imitujących jazdę na rowerze w zróżnicowanym terenie. Jazda na rowerze odbywa się w pozycji siedzącej i stojącej, w wolnym lub szybkim tempie pedałowania, przy małych i dużych obciążeniach. Indoor Cycling poprawia kondycję, wytrzymałość, odporność organizmu, kształtuje sylwetkę i pozwala zrzucić nawet 1000 kcal! Dynamiczny trening w grupie, motywuje do dawania z siebie coraz więcej, a przy tym przynosi wiele radości i energii.

Joga

System ćwiczeń fizycznych wpływających korzystnie na gospodarkę całego organizmu. Regulują procesy metaboliczne, hormonalne. Budują stabilność emocjonalną, obniżają poziom stresu, dają poczucie lekkości i równowagi wewnętrznej. Doświadczenie pokazuje, że ciało i umysł wzajemnie się przenikają. Stan umysłu wpływa na nasze samopoczucie, zdrowie. Podobnie stan ciała wywiera wpływ na naszą witalność. Takie nakierowanie świadomości na własne ciało to właśnie joga. Odkryto, że pewne pozycje ciała szybko regenerują siły, przywracają harmonię i relaksują, inne z kolei pobudzają, dają zapał i pewność siebie.
Ideą ćwiczeń jogi jest zharmonizowanie naszej energii. W praktyce ćwiczeń bardzo ważne jest wykonywanie pozycji w zgodzie z naszymi obecnymi możliwościami a zmieniają się one w zależności od wieku, pory roku, pory dnia, pożywienia, snu, pracy. W każdym ćwiczeniu dochodzi się do granicy swoich możliwości i stopniowo ją przekracza. Nie ma tu miejsca na „walkę” – szarpanie ciałem i agresywne ruchy będące często przyczyną kontuzji.
…rzecz polega na tym, by ćwiczyć z życzliwą, skierowaną na siebie uwagą, by nie oceniać, nie krytykować, praktykować z podziwem i miłością dla swojego ciała.

Body skalpel

Modelujący i wzmacniający całe ciało trening ze sztangą, angażujący wszystkie partie mięśniowe, a w szczególności brzuch. Duża liczba prostych powtórzeń, przy indywidualnym doborze obciążenia, daje bardzo dobre i szybkie efekty wysmuklenia sylwetki! Na każdą grupę mięśniową poświęca się określoną liczbę minut, co gwarantuje typową pracę wytrzymałościową, a więc spalenie tkanki tłuszczowej, poprawę wydolności i wzmocnienie mięśni, bez zbytnich ich przyrostów. Zróżnicowanie ćwiczeń i tempa, motywacja i przykład instruktora, zgranie grupy – skutecznie rekompensują wysiłek i ciężką pracę, którą wykonujemy, prawie nie zdając sobie z tego sprawy.

Pilates

Jest niezwykle skutecznym i efektywnym treningiem dla osób chcących wzmocnić i wyrzeźbić swoje ciało, stracić niepotrzebne kilogramy czy wysmuklić sylwetkę. Jest również doskonały dla osób starszych, osób po rozmaitych kontuzjach lub urazach, czy też wszystkich tych którzy chcą poznać swoje ciało.
Pilates jest o tyle odmienną formą ruchu od pozostałych, że opiera swoją teorię na wzmacnianiu mięśni globalnych, przy jednoczesnym ciągłym napięciu mięśni lokalnych. W trakcie ćwiczeń przez cały czas pracuje mięsień poprzeczny brzucha, mięśnie skośne brzucha, mięsień wielodzielny, mięśnie dna miednicy oraz przepona. Tylko przy utrzymanym tzw. centrum ciała, pilates daje swoje niezwykłe efekty, a przy okazji uczy świadomości swojego ciała. To dzięki pilates osoby ćwiczące potrafią zrozumieć jak działa i jak funkcjonuje ich ciało, jak wykonać ruch by uzyskać pożądany efekt, gdzie skierować oddech.
Pilates uczy, co zrobić, by poprzez ruch przestało boleć, by poprzez ruch zmienić swoją postawę ciała, a nawet, by poprzez ruch, zmienić swój sposób myślenia.

Płaski brzuch

Głównym celem zajęć jest spalenie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie/wyrzeźbienie mięśni brzucha. Doskonały trening kondycyjny, wzmacniający, rozwijający koordynację ruchową i spalający kalorie. Pierwsza część zajęć to trening aerobowy, doskonale rozgrzewający wszystkie partie mięśniowe, aby w drugiej części wyłącznie skupić się na mięśniach brzucha.

Salsation

Nazwa „salsation” to połączenie słów „salsa” i „sensation”. Słowo „salsa” zostało użyte tu nie tylko jako styl tańca wywodzący się z Ameryki Łacińskiej, ale przede wszystkim jako sos
(z języka hiszpańskiego salsa = sos), czyli mieszanka wielu stylów, rytmów i kultur. Salsation opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. Oprócz bazowych kroków poszczególnych choreografii oraz izolacji warm-up, dzięki salsation można lepiej zrozumieć i zinterpretować muzykę. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich którzy kochają muzykę. Uczestnicy na zajęciach zapoznają się z ruchami i ich techniką, co pozwoli im na łatwiejsze i dokładniejsze podążanie za instruktorem, a także na własną interpretację taneczną. Salsation łączy w sobie technikę tańca, muzykalność, trening funkcjonalny i oczywiście świetną zabawę.

Zumba

To zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Zumba jest innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, poprawia kondycję, a przede wszystkim napawa optymizmem i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarzają niepowtarzalną atmosferę. Za zajęciach usłyszysz dynamiczne kombinacje takich rytmów jak: merengue, salsa, Łumbia, reggae ton, samba, cha-cha i inne. Zumba przeznaczona jest dla wszystkich bez ograniczeń wiekowych, kondycyjnych lub umiejętnościowych, po prostu każdy może to robić! Prosta kombinacja kroków oraz ekscytują i motywująca muzyka sprawią, że bawisz się już od pierwszych zajęć.

 

Stretching

Stretching oznaczający również rozciąganie, to zestaw ćwiczeń, który polega na  uelastycznieniu mięśni oraz poprawieniu ukrwienia układu ruchowego. Regularny stretching pomaga rozluźnić mięśnie i zlikwidować uczucie zdrętwienia w kończynach dolnych i górnych. Stanowi świetny reduktor stresu. Idealnie wspomoże ćwiczenia na kręgosłup. Stretching polega na kilkusekundowym napięciu mięśnia i powolnym jego rozluźnianiu. Potem następuje rozciąganie przez kilkanaście sekund. Jeśli chcesz właściwie funkcjonować, nie mieć przykurczy czy bólu mięśni uprawiaj stretching po każdym wysiłku fizycznym czy nawet niezależnie od niego. To poprawi Twoja postawę ciała i samopoczucie! Zauważysz ogólną poprawę sprawności fizycznej, zręczności i elastyczności mięśni oraz zwiększysz zakres swojego ruchu.

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
10.00
Aktywna seniorka
Aktywna seniorka
18.00
Indoor cycling

TRX
Body skalpel
Indoor cycling

TRX
Power pump
Fat Killer

Indoor cycling
19.00
Płaski brzuch
Power pump

Salsation
Cellustop
Strong

Pilates

Salsation

Zumba
Joga
20.00
Stretching
Zumba

Pilates
Stretching
21.00

Poniedziałek

  • Aktywna seniorka
    10.00 - 11.00
  • Indoor cycling
    18.00 - 19.00
  • TRX
    18.00 - 19.00
  • Płaski brzuch
    19.00 - 20.00
  • Stretching
    20.00 - 21.00

Wtorek

  • Body skalpel
    18.00 - 19.00
  • Power pump
    19.00 - 20.00
  • Salsation
    19.00 - 20.00
  • Zumba
    20.00 - 21.00
  • Pilates
    20.00 - 21.00

Środa

  • Indoor cycling
    18.00 - 19.00
  • TRX
    18.00 - 19.00
  • Cellustop
    19.00 - 20.00
  • Stretching
    20.00 - 21.00

Czwartek

  • Aktywna seniorka
    10.00 - 11.00
  • Power pump
    18.00 - 19.00
  • Strong
    19.00 - 19.30
  • Pilates
    19.00 - 20.00
  • Salsation
    19.30 - 20.30
  • Zumba
    20.30 - 21.30

Piątek

  • Fat Killer
    18.00 - 19.00
  • Indoor cycling
    18.00 - 19.00
  • Joga
    19.00 - 20.00
No events available!

Godziny otwarcia

 

Pn - Pt: 10:00 - 22:00
Sb: 8:30 - 14:30
Nd: nieczynne

Kontakt

 

ul. Łomaska 20A
21-500 Biała Podlaska

tel.: +48 505 165 465
tel.: +48 83 342 11 99
e-mail: recepcja@klubforma.pl

Lokalizacja

 

Dofinansowanie UE

 

Twój pomysł, europejskie pieniądze.
Witryna współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013